Friday, August 13, 2010

Air Mata

dh bnyak kali gak blaku kt aku time solat. aku nangis time solat. air mata aku kluar xhenti2 sehingga hbis solat, bile aku angkat takbir masa rakaat pertama n imam baca Al Fatihah, air mata aku mula kluar, time tu aku rasa mcm terapung2, gelap, xde pape kt depan aku, hanya suara imam baca Al Fatihah je yg aku dengar,time tu, aku rasa..aku nie hanyalah hamba yg keji n hina di sisi Allah SWT, kebesaran n kekuasaan Dia, amat2, besar...xterjangkau fikiran kita, time tu aku btol2 sedih n nangis, aku xleh nak stop, xtau knape huhu, habis je salam, air mata aku berhenti, best sangat2... bdoalah supaya korang dpt rasa apa yg aku rasa, indah btul saat tu, aku pernah cite perkara nie masa usrah, diorang cakap, jarang2 perkara mcm tu berlaku, n diorang sendiri pon xpenah rasa, insyaallah korang akan dapat rasai mcm yg aku rasa

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...