Sunday, October 17, 2010

Paskal ( KD PANGLIMA HITAM ) Open Day

Pada sabtu lepas ( 16 Okt 2010 ) aku dengan 3 orang member aku tlah pergi ke Pangkalan TLDM Lumut sempena hari terbuka Paskal ( KD PANGLIMA HITAM )..banyak jugak la aktiviti yang diorang anjurkan spt wall climbing, menembak, paintball, cabutan bertuah, demo ikhtiar hidup n demostrasi oleh Paskal... tapi yang pelik aku tengok semalam...tak ramai orang awam kat dalam tu...huhuhu...ramai geng2 TLDM je aku tengok.... semalam nasib baik aku tak bawak duit banyak n kat dalam tu takde ATM...kalo x, aku dah borong semua baju2 yang diorang jual tu...banyak design yang smart2....cap pon ade tapi xsmart arr....huhuhu...lepas tu aku n member2 aku p main paintball..lawan dengan geng TLDM....tapi rasa tak best sebabnya pallet diorang hanya bagi 40 bijik untuk 2 game...mane cukup..haha...game baru je start dah kene kluar sebab pallet dah habis...huhuhu.....lepas tu kami semua pegi ke pulau Pangkor...best kat sane...wlaupon pegi sekejap je tapi ok jugak la...pegi ke sana xsampai sejam rasanya pastu dah kene balik ke lumut semula.....memang tak puas sebenarnya....dalam perancangan untuk pergi lagi skali nie..haha..kali nie pegi n stay kat sana 2 malam ke..baru best.....mmmm..cakap banyak pon xguna...jom layan gambar plak...hehe...


p/s...gambar tak banyak sebab lupa nak bawak camera...huhuhu












KD Seri Inderapura... kapal nie musnah akibat terbakar aritu..



dihadapan pintu masuk Paskal Wood



senjata nie direka sendiri oleh Paskal






P90




Antara senjata yang dipamerkan





erm....so tu jela yang aku nak tulis pada kali nie....hehehe...

sekian

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...