Sunday, August 8, 2010

blackcell 07082010

happy betul aku semalam....dapat main paintball dengan member2 dari forum panggilan pertiwi. banyak jugak kene  "love bite" muncung2 marker paintball... sakit woo ditambah dengan tangan kiri aku yang terseliuh..huhu, tahan jela..sekarang, tangan kiriku makin bengkak kerana penangan paintball.. walaupon sakit, aku puas hati coz dapat adakan aktiviti dengan member forumer2 yang lain.. jom layan gambo yang diambil semalam


layannnnn


team panggilan pertiwi


sempat lagi aku "tido" sebab terlampau mengantuk..huhuhu






totis n kurien




syark n jangoatfeet


arms n GGK



aku n gafaro










mike




kurien n sunlay


game semalam memang best. dapat lawan dengan team yang lebih pro dari kitaorang. taktikal semua anggota semalam memang terbaik. first game kalah tapi ok coz dapat masuk serapat yang mungkin dalam kawasan sasaran. second game kami combine 2 2 group.. so group aku kalah. last game paling best, kitaorang menang dengan bergaya..gaya permainan yang taktikal n ditambah dengan elemen kejutan mbuatkan pihak lawan kucar kacir untuk mempertahankan bas dari ditawan.. pape pon.. good job to all PP woodsball team n thanks a lot to our sparing partner coz sudi bermain dengan kami

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...