Sunday, September 5, 2010

Juadah Berbuka

hehehe....baru 3 hari balik rumah, aku dah rasa badan aku berpotensi untuk naik balik ( sebelum balik aritu berat aku dalam 72 kg, turun 8 kg time2 pose nie )...huhuhu..mau xnya..dalam 3 hari tu aku, ade je menu yang aku nak masak...huhuhu...hari pertama aku balik, aku masak nasi ayam pastu beli cendol + rojak, hari kedua plak iaitu petang semalam aku masak nasi minyak + murtabak maggi ( resipi baru try ) + air carrot susu...dan untuk petang nie, aku tak tau lagi nak masak ape...mak cadangkan mee bandung...tengok la keadaan ye..tapi rasa2nya arini memang nak buat mee sebagai main course untuk juadah berbuka...tunggu la ape jadi petang nie ye...


untuk pertama kalinya jugak, aku pergi bazaar ramadhan 2 hari lepas..huhuhu...pegi pukul 1800 n balik 10 minit kemudian..hehehe...pegi kejap je sebab aku memang macam tu...nak pegi dah fikir nak beli ape n study dulu keadaan bazaar tu..so, sampai je bazaar, mata terus melilau mana gerai yang ada jual juadah yang aku nak tu...dah dapat or rasa2 macam xde je..apelagi..cabut balik la...hehehe... mission aritu success la sebab dapat ape yang aku nak...


hurm..... banyak pulak mengarut pepagi nie ye...malas nak mengarut panjang2...nak sambung baca buku Kolonel Jihad ( antara mitos dan realiti )...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...