Tuesday, June 28, 2011

Impianku Sebelum Menghembuskan Nafas Terakhir

Assalamualaikum...

Kat bawah nie ade beberapa impian aku yg aku nak buat sebelum menghembuskan nafas terakhir.... aku berharap sangat2 aku dapat capai sebelum aku pergi buat selama lamanya....InsyaAllah dengan izinnya....

1) aku teringin sangat2 nak pergi ke Tanah Suci Makkah....tempat impian semua umat islam... aku berasa sayu sngat2 bile terpandang gambar Makkah...

2) aku nak mintak maaf dengan semua member2 aku....

3) aku nak melawat palestin...nak tengok n rasai penderitaan rakyat palestin...

cukup la setakat ini dulu...aku dah tak mampu nak menaip lagi....kesakitan yang ditanggung teramat sakit... hanya Allah sahaja yg mengetahui.....

Sekian....

2 comments:

Mijoe said...

salam Fiq

awat posting camni? Impian tu ok la. InsyaAllah boleh dicapai semua tu. Amin.

anak merdeka said...

wassalam...

ermmm...takde pape bro.... :) ... insyaAllah

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...