Thursday, March 24, 2011

Hari Terbuka Pangkalan Udara Kuantan (sempena Memuliakan Ulang Tahun Hari Keputeraan KDYMM Sultan Pahang ) (gambar)



Assalamualaikum.....


Seperti yang dijanjikan, entry nie adalah untuk gambar gambar sempena Hari Terbuka Pangkalan Udara Kuantan. Gambar nie baru diletakkan coz sibuk sangat. So malas nak cakap banyak, jom kita layan gambar gambar yang di snap oleh member menber aku.



Aermachhi MB-339CM



F/A 18D Hornet




MiG 29N "FULCRUM"



HAWK 108/208


Su-30 MKM "FLANKER"

Pasukan Kompang "CENDERAWASIH" didatangkan khas dari Pangkalan Udara Gong Kedak



Nuri




F5E

C 130 




* aku tak dapat pergi coz ada hal time tu...huhuhu
* kredit to megat, jijan, shepherd untuk semua gambar..
* laporang untuk Hari Terbuka nie korang boleh klik kat SINI

4 comments:

Kelly Chantek said...

lahai...kau tak pergi ke Fiq!!! ingatkan aku sorang je yang kerugian... :)

anak merdeka said...

haah tak pergi jugak coz time odw ke sana xcident....terus batal semua program...huhuhu

Kelly Chantek said...

accident kat mana? teruk ke? kau sorang ke dengan member2?

anak merdeka said...

kat exit muar....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...